Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Rabu, 12 November 2014

Teamare Vol 2 by Ben Wong

Assalamualaikum !!
Okay, setelah hampir 5 bulan aku tunggu.
Now, Teamare Vol 2 by Ben Wong dah keluar !
( Teamare Vol 1)
Apa lagi tanpa fikir panjang terus beli.
Hanya komik Ben Wong jer aku xakan fikir banyak kali. Hahaha.

Masa aku duk usha-2 pasal komik Ben Wong ni. Aku jumpa sketch ni drpda Ben Wong khas utk peminatnya. Thanks Ben Wong. Really beautiful.


Serius cantik giler lukisan dia. 
And this is my collection : 


FYI, aku jaga komik aku rapi giler. Contohnya, plastic dia aku xbuang. Simpan elok-2. Haha.
Okey, xsabar tunggu yang seterusnya !! 

4 ulasan:

  1. plastik komik pun simpan lagi? perghh mmg tahap rapi... :D

    BalasPadam
  2. Mana nak dapat buku komik koleksi ben wong ni😭😭😭sabah susah nak cari la...ada jual online tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nabihah rasa order on9 di gempak starz boleh kut..

      Padam

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox