Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Ahad, 9 November 2014

Fall In Love With Epik High



Assalamualaikum uoals !!

Okay, hari ni aku nak share pasal EPIK HIGH.
Korang kenal tak ? Kenal ? Tak kenal ?


Tak pe. Tak pe. Aku pun baru jer kenal ; 2014.
Macam mana aku kenal ? Sebab aku tengok rancangan The Return of Superman episod ke berapa entah. Masa tu rancangan tu tunjuk pasal ayah Haru ; Tablo dari kumpulan EPIK HIGH buat show.
Lepas tu, aku try search internet lagu diorang. Pergh! Terus jatuh cinta ! >_<

Antara list lagu yang Tip-top aku minat :

1. Run

2. Spoiler + Happen Ending

3. Happen Ending

Try la dengar. Pleaseeee. Pleaseeee. Hahaha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox