Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Jumaat, 18 April 2014

Ruangan untuk My Recipe !

Assalamualaikum bloggers sekalian !
What a happy day today ? Maybe ? Bwahahahaha !
Oh, sorry . Hodohnya gelak . Hehehe . :cute:

Okay, seperti yang anda lihat . Aku telah menambah satu ruangan My Recipe seperti gambar di bawah ni :

Sebelum :

Selepas :

Hahaha . Tapi kenapa ada Projek Memikat Suami tu ? Owh, sebetulnya aku tak kahwin lagi la . Tapi mungkin ini persediaan untuk kahwin kowt ! Hahaha !:wink:

Ni semestinya pengaruh drama citer Projek Memikat Suami lakonan Emma Maembong kan ? Ngeeee. . .
Ya, saya akuinya ! Hehehe . . :face17: :like:

Owh . . . satu lagi, aku terdetik hati nak buat entry ni sebab semalam aku ada chatting dengan sorang akak ni . Kami berkongsi cerita tentang masakan . Dia macam inspirasi lah pada aku sebab dia rajin sangat memasak ! Dia pandai buat kek malah menjahit manik pun pandai . Untung suami akak nanti . Hehehe . :OMG:

Insya-Allah, kalau aku ada berita pasal masakan nanti akan aku post dalam blog ni selepas mencuba . Tak rugi kan share dengan korang ? Hehehe . :face8:

Dan aku akui , kehidupan sebagai pelajar still xde masa nak masak . So, cuti2 sem ni apa kata jadikan hobi memasak ni untuk mengisi kekosongan yang ada kan ? Hehehe . Okey la, xboleh hurai panjang2 takut tak menjadi pulak ! Kang malu nanti . Hehehe . :silly:

Bye ! Harap korang dapat bagi sokongan mental juga pada saya ye ?! :muah:

1 ulasan:

  1. Hi salam perkenalan :) U have a great and nice blog. Do u mind to visit and follow my blog ? awksweetgitu.blogspot.com =) It always open for everybody. :D

    BalasPadam

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox