Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Rabu, 6 November 2013

Shut Up Flower Boy Band : Lee Min Ki

Assalamualaikum , hai gigirls . . . :lol:
Hari ni aku nak share pula pasal my saranghae oppa selain Kim Jae Wook .

TADAAA ! ! ! ! :cute:

Lee Min Ki as Joo Byung Hee dalam drama Shut Up Flower Boy Band .
Tapi aku kecewa larh dengan jalan cerita dia . :cry:
Kalau korang nak tahu aku just simpan 2 episod daripada 16 episod dalam external hardisk aku .
Buat apa aku simpan sampai ending kalau da episod 2 dah buat aku kecewa giler2 . . . :waaa:
Okay, lupakan saja la lagi pun aku memang dah jatuh hati dengan watak dia dalam drama ni sebagai Team Leader . Gelaran dia juga sebagai eye candy sbb dia always pakai eye liner . :cat:

Jom introduce ! Hai Lee Min Ki !

Ala . . . malu-malu pulak Lee Min Ki nih . . haish . . . :face10:

Lawak aku tgk ekspresi muka dia . 

byung hee | Tumblr
Masa first time Byung Hee jumpa 'muse' nya . :silly:

Suka sangat kacau 'muse' dia . Haish . .  tp memang sweet giler arh . . 

Sigh ~ <3 | via Tumblr
Satu hari tu diorang gi date? , and dengan beraninya Byung Hee kiss 'muse' dia . . :face2:

Dalam geng pom dah nampak charming ! :OMG:


lee min ki no Tumblr


Suka sangat buli orang :face1:

(1) lee min ki | Tumblr

Okay, get ready tuk part yang mengecewakan . Argh . . . :face11:
byung hee | Tumblr
Byung Hee ni memang Team Leader yang baik sebab nak cari alat muzik diorang yang rosak sanggup jumpa ngan musuh sorang-sorang. 

Aish, sadis aku tengok part ni . .  so aku kecilkan sikit la imej ni . . :face7:


Goodbye Joo Byung Hee . 
越是没有人爱 | via Tumblr

byung hee | Tumblr

I'll gone for forever ~ 

The End .

Eh, wait ! Wait ! Aku dengar tahun 2013 ni Lee Min Ki ada berlakon dalam drama Temperature of Love mengisahkan tentang pasangan yang dah putus berbaik semula selepas tu . Don't worry. Kali ni dia memang watak utama dalam drama tu . So, xakan mati lah. Hahaha. Okay, tu je . Aku pun xtengok lagi . Nanti da tengok aku akan share dengan korang ya ? Bye ! :face18:

2 ulasan:

  1. sye pon minat watak byung hee..memang sempoi je kan.ehh dlu pon sye ada entry pasal drama nie taw!hehe..kebetulan pulak.menangis part dia mati tu waaaa

    BalasPadam
  2. hehe... ye ke ?
    yup, mmg sedih arh ending byung hee mcm tu je.. :(

    BalasPadam

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox