Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Jumaat, 1 November 2013

Who Are You : Kim Jae Wook

Assalamualaikum gigirls and boboys . . .
Argh . . . disebabkan sekarang aku sedang menikmati cuti semester so duduk kat rumah tonton drama yang aku download lah . Dan kerja sambilan aku pula edit subtitle Inggeris ke Melayu . Ye la kadang-kadang sesetengah maksud kita xfaham so tak enjoy mana la masa tonton dramanya . . . Huhuhu . .

So , korang boleh singgah sini untuk downloadnya . Tapi masih sedikit sebab masih baru .:lol:

Kalau kira dah banyak aku tengok dalam masa 2-3 minggu ni . Antaranya ialah :

1. The Master's Sun :face12:
2. Who Are You :muah:
3. The Suspicious Housekeeper :blink:
4. Rise Of Guardians :)
5. Unemployment Romance

Huh, boleh kata 90% aku tengok cerita Korea lah .
Owh , lupa nak share . Dalam drama Who Are You tu aku paling suka hero yang bernama Detektif Lee Hyung-Joon ( Kim Jae Wook ) .

Kenapa ya ? Aku selalu jatuh cinta pada hero yang ke-2 ? Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ?
Kenapa hero yang aku minat pasti mati atau berpisah dengan heroin ? Kenapa ? Kenapa ?
Jawapannya aku tau ! Sebab skrip diorang memang macam tu . .

Okay, now tadaaaaaa ! ! ! ! ! ! !

Ahhh . .  melting aku tengok senyuman dia ! 

 
 
 
Romantic !


 
 
 
Sweet !

  
  
  
Time ni aku igt Detektif Lee Hyung-Joon akan hidup tapi hampeh . . . :waaa:

 
 
Sebab kena tembak la dia mati . . . haish . . . 

 
 
 
Sweet memo ~

:)


 The End

Kalau nak ikutkan memang banyak gambar diorang . Haish , cukup la tu . Hati aku dah sengsara ni . . . 
Sebab aku tahu itu hanyalah drama . . .

Bye ! Assalamualaikum ! 

2 ulasan:

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox