Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Jumaat, 26 Julai 2013

Nabihah Is Back !


Precious Time 

Assalamualaikum Uoalls !!! :face12:
Wah, rindu giler aku nak berblogger semula . Miss u so much baby ! Hehehe !  Al-maklumla aku sibuk sangat sekarang ni dengan assignment , teamwork and kokurikulum . Siapa bilang di Universiti tempat main-main ? Tempat mencari cinta ? Oh , no . You're wrong baby . Di sini tempat kita menimba ilmu . Jangan bazirkan masa dengan something useless . Di Universiti korang leh rasa perbezaan antara Universiti and Sekolah . :) Its totally different . 

Semua tu tipu belaka . And tak terlepas juga semasa aku di sini ramai yang pandang rendah sebenarnya . Aku pun xfaham dengan manusia macam ni . Dah kalau korang bagus sangat xusah la datang sini . Korang kan excellent so pergilah tempat yang excellent . Rezeki masing-masing tapi xpayah la nak jatuhkan orang . Sedih tahu . Kita kan sebangsa dan seagama . Xsuka ke tengok sebangsa dan seagama membangun maju ??? :what:

Inilah manusia . So prejudis ! 

Okay, aku pun xnak banyak cakap pasal ni . Asalkan korang bahagia , aku xkisah . Aku akan tetap maju ke hadapan. 

And , Insya-Allah aku akan kongsikan kisah aku selama berada di 'sini' sekejap lagi ! Step by step okay ? :lol:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox